Flytt


En uppdatering vore på sin plats tror jag minsann.
Jag har varit hos doktorn idag, jag har tydligen överansträngt min fot och det kommer att ta 3-4 månader innan jag är återställd. wohu. Jag började gråta efter doktorn, jag var därinne i 5 minuter och under den tiden berättade hon bara snabbt vad det var och att jag måste äta massa piller i typ 20 dagar och att det tar så jävla lång tid innan jag är bra. Pedadagogiskt och fint.
Jag vet inte vad jag ska göra. Det gör så sjukt ont.

Men på söndag flyttar jag till Mölndal! Det ska bli så spännande. De verkar jättetrevliga där så. :)
Jag är så sugen på att flytta någonstans jag kan stanna ett tag. Måla, greja och odla och sådär. :)

Men...
Jag kommer att sakna mitt lovley kollektiv som fan. Det är jättedeprimerande att knappt någon är hemma nu och alla bara flyttar iväg. :/

Jag tänker förövrigt återvända till min mittbena-argsinta-råttfärgade-palestinasjal stil. Någon som saknat mig? :p

None

RSS 2.0