åh gud vad härligt allt är


Hejhå.
Livet rullar på finfint. Jag älskar mitt kära hus och mina söta sambos och jag mår oförskämt bra just nu. Det är en ny dag.
Igår var jag i världens finaste hus på landet och träffade hundar, katter, en undulat och hästar. Det var fint och vi åt en galet god kladdkaka i den vackra vädret.
Jag och min sambo Magda hade slumberparty i mitt rum igår, mysigt att man kan få sova över med sambos fastän man bor i samma hus!
Nu börjar planeringen för dagen, jag vet inte riktigt vad den har att erbjuda än, för jag är ledig!
Ska in till stan och hitta på något bus iaf, och så tänkte jag baka bröd och göra solrosfröpålägg. Hommusen är slut på våran våning och halva våningen smög ner till nedervåningen och stal pålägg imorse.
 
Solen skiner och imorrn ska min frisör rätta till mitt hår som jag har klippt av en bra bit ovanför axlarna.
Det är en helt lovely identitetskris det här!

Nu ska jag gå ner i mitt källarrum och ta fram en spegel och kolla hur jag ser ut!

This is the first day of my life


Torsdag idag.
Jag har klarat mig sedan i söndags på min kära väska jag har med mig.
Bergsjön-Kortedala-Bergsjön-Mölndal-Lindome-Majorna-Bergsjön.
Idag har jag och Cendi gjort en underbar paj och jag är kvar i Stacken. Jag ska vandra till Henrik om ett tag där jag ska tillbringa natten, ska bli trevligt.




jag åker iväg

jag försöker mig på en miniroadtrip för mig själv. kanske hittar jag något på vägen.
hittils har det varit galet.




RSS 2.0