En dag till..

En hittils ganska så tom dag. Niklas gick till jobbet för drygt en timme sedan. Jag är uttråkad, men orkar inte göra någonting. Har ont i magen.. Niklas tog hand om mig så bra igår och bäddade åt mig i soffan och så. :)
Igår var jag hos doktorn för mina utslag. Han lyssnade inte på mig alls och (som vanligt) kommer jag ut gråtfärdig. Jag lyckades tjata till mig ett pricktest på armen. Hur det nu ska gå till. Jag vet inte om jag är rädd för det, jag tror det ska gå bra. Bara nålar i armen, inget blod.

Nu får fan min lapp från belastningsregistret komam snart! Jag vill jobba nu juu. Men nu ringde Jocke så han och Susan och systrarna kommer hit och tar med sig cola och filmer. :) Min dag blev lite räddad.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Wiie! En dag med Susans systrar kan ju aldrig sitta fel ;)

2007-04-19 @ 14:29:21
URL: http://sannafors.webblogg.se
Postat av: Sanna

Grattis till det nya jobbet. Hörde du slutar vid halv fem, provar att ringa dig senare :) För övrigt får du bannemej uppdatera här oftare om du ska få lov att bo så långt bort! :P

2007-04-22 @ 15:39:12
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0