En till dag.

Dagen har hittils bestått av frukost och lite shopping på ica. Alltid lika spännande. Sedan åkte Niklas och Jocke till Västerås, men jag stannade hemma för jag tänkte att de behövde lite tid tillsammans.
Så jag har grejat med matlådor och sånt, ska jobba igen idag 16.00 till imorgon 16.30. Jag har gjort pasta med sås och en tonfisksallad till att ha med. Tänkte ta med lite mackor med. Man har ju inte så mycket att göra, då kan man lika gärna ta med bra med mat så kan man ägna lite dötid åt att äta. Hoppas på andra uppdrag, de skulle kolla efter något annat till mig.
Jag sa att jag inte trivdes med att ha så lite att göra. Alltid ska man gnälla på något, men så är det väl..

Idag är jag i alla fall glad för att vi äntligen fått våra kanaler. Jag är lite mindre glad för att jag missar Desperate Housewifes ikväll för att jag jobbar.  Får nog köpa boxar eller något, serien är ju lovely för tusan.

Jag börjar trivas här. Det börjar kännas som mitt hem. Jag hör hemma här, boendes med min Niklas. Det som saknas nu är ett vettigt jobb jag kan trivas med någorlunda.
..

Gör härmed också en efterlysning på:
Sanna Viktoria Fors
Norra Annebergsvägen (nej, jag minns inte numret)
Kungsbacka


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag lever, jag lever!
För övrigt har Bree gjort slut med Orson för att hon har kommit på att han var otrogen mot Alma (sin förra fru som är försvunnen) med Monique (kvinnan som han och Bree fick åka till sjukhuset för att se om de kunde identifiera på deras Bröllopsdag). Lynette har kommit på att deras nya granne är pedofil men han kom på att hon kom på det så han gjorde sig av med alla bevis. Så var det typ ;P Så nu vet du!

2007-04-24 @ 22:38:30
URL: http://sannafors.webblogg.se
Postat av: Sanna

Jag lever, jag lever!
För övrigt har Bree gjort slut med Orson för att hon har kommit på att han var otrogen mot Alma (sin förra fru som är försvunnen) med Monique (kvinnan som han och Bree fick åka till sjukhuset för att se om de kunde identifiera på deras Bröllopsdag). Lynette har kommit på att deras nya granne är pedofil men han kom på att hon kom på det så han gjorde sig av med alla bevis. Så var det typ ;P Så nu vet du!

2007-04-24 @ 22:38:31
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0