Västerås, här kommer jag...

Jahaja, idag gick flyttlasset till lägenheten. Det har varit en lång dag med uppackning och sånt. Vi är inte klara på långa vägar, men man får la ta det lite i taget. Jocke har hjälpt oss hela dagen i alla fall och Susan hjälpte till en stund med. Men nu är vi ensamma i våran lägenhet för första gången. :)


 Lägenheten vär fin. :) Det blir nog bra, största grejen nu är väl att vi behöver en soffa. Det brukar man ha. Så det får vi väl ha då.

Jag är så obeskrivligt trött, vi har ingen mat hemma men orkar inte handla. :p

Imorgon ska jag på arbetsintervju, håll tummarna för mig hela världen typ.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till i morgon!

2007-04-03 @ 22:34:22
URL: http://sannafors.webblogg.se
Postat av: Sanna

Om du ska bo i Västerås kan du väl uppdatera din blogg i alla fall! =P

2007-04-09 @ 15:39:08
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0