Blö.

Jag hade riktigt roligt igår. Det var ett tag sedan..
Ice, ice baby är tillbaks. Välkommen.

Doktorn igår. Jag tog inte ett blodprov. Provtagningssköterskan var fruktansvärt elak och behandlade mig som jag vet inte vad. Hon sa hela tiden att hon ville ha min hand. Jag totalvägrade för jag ville att hon skulle lova att säga till innan. Men hon vägrade lova det. Så åt helvete med henne. Och mig med det är ju bara mig själv jag förstör för. Hon sa att hon kunde ta i örsnibben och jag sa varsågod. Sedan påstod hon att mina örsnibbar var för små så då försökte hon ta handen igen.

Jag får ingen som helst hjälp..  120 spänn åt helvete. 
"Ta det lugnt ett par dagar och ät ipren"
Jag sa att jag redan har gjort det. Jag har tagit det lugnt, jag har ätit magkatarr-tabletter, jag har undvikit laktos.
Jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0