Drömmar

Nu har jag drömt om den nya tatueringen, så nu är det väl minsann dags att leta reda på en shysst tatuerare.

Ett hjärta för den som är mig närmast huden, ett hjärta för de som är där för mig och håller ryggen fri, ett hjärta för de som jag alltd kommer att behöva älska.

Det blir antaglien två hjärtan till. I alla fall ett till på motsatta axeln från var jag har första hjärtat. Eller jag vet inte. Det är så svårt att bestämma sig. Något som är säkert i alla fall.. Jag vill inte ha; en fjäril (säger sig självt), en stjärna, tassar av någon form, rosetter, drakar eller några som helst små gulliga djur.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag drömde om att tatuera mig inatt med :O Vfr ej på MSN?

2007-08-08 @ 08:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0