En morgon.

Hejhallå.

Jag är uppe med tuppen men börjar inte förräns halv tio. Det är alltid bättre att vara ute i god tid. :) Jag har vaknat till och från hela natten. Har sovit jättedåligt. :/

Igår hade vi Jocke och Susan här på middag. Jag och Susan gjorde färsbiffar, ris, brunsås och sallad.  Sedan svängde jag ihop en kaka till kaffet. (Ja, jag är vuxen nu)
 
Igår var jag på jakt efter en svart (eller i alla fall mörk) klänning att ha till lite mer seriösa tillfällen. Det verkar som om affärerna har någon slags mellanperiod nu. Dvs, de har ingenting. :/

På söndag fyller Niklas år och på lördag ska vi ha romantisk middag. :) Jag undrar vad jag ska laga jag..

Nej, dags att hoppa in i duschen och vakna upp.

Kommentarer
Postat av: sanna

typ tio vuxenpoäng med kaffe och kaka... :)

2007-08-29 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0