Godnatt

Klockan var strax efter åtta då Niklas somnade. N ligger han och sussar på fel håll i sängen och utan täcke och kudde. Haha, han lär ha varit trött. Vi har legat och kollat på Harry potter och käkat glass. :) Harry Potter sög, men det var mysigt ändå.


Btw. Jag tänker inte ens göra en efterlysning, tänker bara säga att jag är besviken. Så många gånger jag har ställt upp. Lite jävla hyfs skulle inte skada.


Nu är det nog läggdags för mig med, ska ta den där godnattciggen och borsta tänderna och allt det där.
(Jag undrar hur mycket av ens liv som går åt att borsta tänderna,duscha, borsta håret, gå på toaletten, måla naglarna, smörja in sig, ansiktsrengöring, in och urtagning av linser osv. Shit)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Om det i mitten är till mig för att jag inte ringde upp dig igår, så tycker jag det är fel. För du sa att jag inte fick ringa efter 21 och vi var inte klara förrän halv tio :) Idag har jag tränat och monterat en jäkla möbel och sagt hejdå till Lisa så nu är jag ensam igen. Ska försöka få ordning på allt i morgon nu, så kartongerna kan försvinna snart... Gah, så mkt att göra! Låter som att du och Niklas är sams igen, good for you :) Vi hörs kanske i morgon, om du inte jobbar röven av dig som vanligt! Puss och kram skumbanan

2007-08-27 @ 00:05:01
URL: http://sannafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0