Hem.

Man blir aldrig nöjd.
Jag flyttade för över 4 månader sedan. Vi saknar fortfarande saker här hemma trots alla Ikea-besök. Ska antaglien åka imorrn, men jag kan inte hålla mig, vill åka idag med. :p
Jag behöver: en arbetslampa till mitt nya skrivbord, skruvar till skivbordet, en skohylla, någon slags skoförvaring till garderoben (jag har insett att man behöver inte ha 9 par skor framme hela tiden).
Sen lär jag behöva tusen saker till.

Mattor. Mer lampor.
Måste få upp saker på väggarna med. Som det ser ut nu har vi inget som helst på väggarna, Det är så tråkigt.. Måste ha lack till min fina röda bricka, mera hobbyfärg för den gamla är snart slut..

Fortfarande ont i magen, jag undrar om det inte kan vara laktos. hm.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Prova att köpa laktosfritt ett tag och se om det blir bättre :)

2007-08-14 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0