Idag blir en bra dag.

Jag mår bra idag. Jag mådde ganska bra igår med.. Men det känns obehagligt att jag har haft så ont i magen, det måste ha varit något fel. Nu får jag anstränga mig för att vara glad och behålla min mage frisk och lycklig. :)

Ska jobba på ett nytt ställe idag. Jag är lite nervös, men jag är rätt van nu. Det kan inte gå mer än åt helvete. Jag gick upp i lite för god tid. Bussen går om drygt en timme och jag har tvättat håret och ätit frukost redan. Det ska nog bli bra.

Vecka 43. Jag längtar verkligen, en hel vecka att bara ta det lugnt på. Jag och Niklas i Göteborg. Vi kan hälsa på tusen släktingar och festa varje dag. Eller bara ta det lugnt och njuta av lite miljöombyte. Kanske grilla vid sjön.
Träffa mamma, pappa och syskonen igen. Jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0