Jahaja

Hejhallå.

Sitter hemma och borde verkligen städa men alltid är det något annat som känns viktigare. Typ läsa någon bok som egentligen inte är bra, äta en macka eller kolla på onödiga saker på datorn.

Min pysselhörna är så gott som klar nu. :) Saknar lite grejer som är borttappade i lägenheten. Men vad spelar det för roll egentligen? Jag har en pysselhörna. :D

Nu flyttar Sanna snart och sen är det dags för Evelina att flytta. Jaha, vad är jag att klaga när jag flyttade först?
Men nu kommer jag träffa de mindre än jag redan gör (vilket är åt helvete för lite) :(
Jag är glad för deras skull att de ska börja plugga tänkte jag precis skriva. Men då ljuger jag lite.

Evelina och Sanna och den som känner för det är väldigt välkommen att bo hos mig. Vi har ju faktiskt en soffa och 2 madrasser. Ring inte, bara kom! Och flytta aldrig längre bort än ett stenkast. (Jag suger på att kasta sten, så det är inte långt om man säger så)

Vi kommer ses sedan, när vi alla bor i Göteborg med våra familjer och volvos och vad det nu kan vara. Våra barn kommer att leka med varandra.. Den dagen när någon av oss dör kommer vi att sitta längst fram i kyrkan.
Eller ja, ni förstår vad jag menar..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0