Söndagsmorgon.

Fan. Vaknade av alarmet, inser först efter att jag har gått upp att jag ställt det minst en halvtimme för tidigt.
Niklas har sovit borta i två nätter nu, han har ägnat hela helgen åt att festa med sina kompisar. Ja, lite kul ska han få ha.
Jag har sovit ganska bra, trots att jag varit själv. Efter 13-timmars passet igår var jag lite mör så jag gjorde popcorn och satte på en film jag somnade till.

Idag jobbar jag bara till 15. Så jag tror nog det blir till att åka och storhandla, panta massor och plocka i ordning lite här hemma. Storhandla is the shit. :)

Idag flyttar Evelina till Malmö. Jag försöker att inte tänka på det. Hon är modig som vågar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0