Vem leder ligan?

Jag och mamma har en liten tävling. Vem som leder ligan över pinsamma händelser. Just nu står det lika (om vi ska glömma allt som hänt för länge sen).

Mamma gick med sin klänning instoppad i trosorna därbak i 1-2 kilometer i centrala Göteborg utan att märka det.


Jag gick ner till Statiol i klänning när det var blåsigt och den blåste upp så jag visade hela mufflan för en stackare i en bil+ett flertal andra som säkert såg mig. (ja, jag hade glömt trosorna den dagen, skulle ju bara ner till statoil..)

Just nu står det alltså ganska lika, men jag ska uppdatera om flertal incidencer inträffar. Det är ju trots allt bara en tidsfråga.

Kommentarer
Postat av: sanna

Gäller det bara er eller får alla vara med? :P

2007-08-10 @ 19:29:19
URL: http://sannafors.blogspot.com
Postat av: Lisa

jag vill höra mera!

2007-08-14 @ 14:14:49
URL: http://lillisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0