Sammanfattning 2007

2007 var året jag flyttade 40 mil för kärleken.
Det var året jag satsade för mycket på någon som inte höll. Jag är inte bitter längre, jag borde helt enkelt ha förstått att jag inte var redo att flytta ihop med någon som inte hade klippt av navelsträngen än.

2007 var året jag insåg hur mycket mina vänner faktiskt betyder. Det var även det året jag insåg vilka som inte är mina vänner. Jag insåg att hur mycket jag än försökte och hur mycket snälla saker de sa, så betyder det ingenting i slutändan. Nu låter jag bitter igen, men jag antar att jag bara var lite för naiv.

2007 var året då människor spreds med vinden. Jag började med att flytta till Västerås, sedan var det Sanna som stack till Östersund, följd av Evelina som lockades av Malmö.

2007 var ännu ett år med kaos.
2008 ska bli mindre kaos, mer passion!

Mitt enda nyårslöfte är att jag ska flytta. Här kan jag faktiskt inte vara kvar. Sedan om det blir Malmö, Stockholm, Östersund, Säffle eller Lindome spelar mindre roll. :p
Jag ska inte sluta röka. Jag ska inte dricka mindre eller ta mer hand om mina nära och kära.
Jag ska inte gå isär för att jag försöker för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0