Jobb, tröstgodis och konfirmationsläger

Idag har vart en omväxlande dag. Vaknade upp på toppenhumör, i bra tid och tog det lugnt imorse. Sminkade mig till och med.
Får tag i vikariepoolen i Västerås efter jobbet, men de ville inte ha mig. Outbildad som jag är. Jag skickade in en ansökan ändå. Dag från dag ändras det troliga flyttdatumet. Igår var jag 80 % på att det skulle bli 1 mars. Idag är jag 80 % på att det inte blir mars. Jag vill ju flytta i mars. :/
Fick i alla fall Evelina att köra mig till Lindome för cigaretter och godis. Tröstgodis vadfan. :) Jag fick även bakislåt tillägnad mig. Tack.

Det är dags att börja packa inför imorgon nu. Får ha med mig packningen till jobbet. Känns skönt att jag ska till Niklas imorgon i alla fall. Nu har vi pratat mer om konfirmationslägret som Niklas ska åka på i mars. Jag följer med för Niklas skull, men får inte ens sova med honom. Jag fick ett eget rum alldeles ensam. Haha, ingen ville bo med mig. Jag funderar på att bosätta mig i Niklas rum som han tydligen ska dela med 3 andra pojkar. Kul.
Jag vet inte ens varför jag sa ja. Jag slipper medverka på de kyrkliga sakerna och det är ju bra i alla fall. Jag tycker att det är en skum församling som låter mig som gått ur kyrkan följa med. Men aja, det blir la bra med det.

Alla hjärtans dag igår också ja.. Jag sa att jag inte skulle fira alls. Det gjorde jag inte heller, men jag fick skitgod choklad av Niklas hemskickat. :) Det var gott. Han fick dock ingenting alls av mig.

I helgen ska jag åka till IKEA med min kära Niklas och upptäcka vilka otroligt skilda smaker vi har. Det får ordna sig, bara jag får ha mycket rosa.







Kommentarer
Postat av: Sanna

Heeej schnucki!
Kul att du har börjat blogga :-) Men kan du byta layout för min dator har blivit tokig så den kan inte se vissa layouter så jag ser inte vad du skrivit! :/ Please!
Puss och kram

2007-02-21 @ 22:07:47
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0