Göteborg :)

Nu har helgen i Göteborg flugit förbi och jag ska snart börja plocka i ordning mina grejer inför hemresan. Det känns lite konstigt. Jag är glad att få komma hem till Niklas och våran säng och allt det där, men samtidigt känner jag mig rätt hemma här i huset jag bott i 17-18 år. Äsch.

Jag har haft det skitbra. Jag kom i torsdags och då var jag och Sanna först på Sticky och sedan på starsnbars. Jag gjorde årets goda gärning där, nog om den men stolt är jag.

I fredags var jag och Sanna i stan en stund och lunchade med Lisa och köpte lite grejs. :)
På kvällen var jag med Evelina. Jag är så glad att jag fått träffa folket här. :)

I lördags var det maskerad med film/tv-tema hos Evelina som fyllde 20. Jag och Sanna dök upp som bröderna Fluff. Klockren outfit om jag får säga det själv. :) Sedan var en Pink Lady, Lara Croft, Jack Sparrow, Tingeling, Jesus osv där. :) Det blev sent som tusan där, så jag sov visst till 13.20 igår. Ja, det är första gången jag sovit efter 11. :p Sanna väckte mig och jag vart skitarg.

Igår träffade jag Mikael, Cissi och Evelina igen. Vi hade familjemiddag hos mamma med. :) Jag försökte övertala Mikael att de skulle flytta till Västerås-området. Jag lovade honom jobb och billiga hus. :p 

Tillbaks till jobbandet nu, men jag har det gött nu. Snart får jag ledigt igen då jag ska på augustibuller. :) Har fått låna ett tält av Sanna som luktar barr och instängt. Precis som det ska vara!

Nu är det verkligen dags att börja packa ihop mig, har ingen lust att glömma saker här. Jag ska träffa Lisa och kanske Sanna i stan och käka lunch. :)

Hare gööött

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att vara hemma nu? Måste säga att jag hoppas du vinner tält-striden...

2007-07-31 @ 09:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0