Klagosång

Varning, här kommer en klagosång.

Inatt sov Niklas hos Jocke och i och med att jag börjat vänja mig rejält vid att inte sova ensam och att jag tycker det är läskigt att sova i en lägenhet själv har jag inte sovit många timmar. Så starten imorse var lite sådär. Minst sagt.
Jag lyckades i alla fall ta mig till jobbet i tid. Det blev en långpromenad på 2 timmar. Tungt, jävligt och varmt. Jag gick vilse, det var därför det tog tid.
Trött och grinig är jag tillbaks där brukaren bor. Där blir jag biten och halvt attackerad av en väldigt busig papegoja.
Tog nya krafter med hjälp av en välförtjänt festis och en cigg vid busshållplatsen.
Väl framme på nästa jobb är jag dubbelbokad varpå jag får sitta av min tid på kontoret. Jag minns inte när jag haft så tråkigt. Blä.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Ditt jobb är skit! Jag hoppas du söker andra jobb nu under tiden? Söka skadar ju inte! En vecka tills du kommer hem nu typ :-) Kommit på något mer angående våran tjusiga bröderna Fluff-utstyrsel?

2007-07-17 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0