Long time, no see

Mycket har hänt sedan sist.
Jag och Lisa hade en oförglömlig helg på power meet som bjöd på massor. Vi åkte runt och cruisade och tog det soft. Öl och bilar is the shit.
Kul att Cissi och Mikael var här och hälsade på också, det är skönt med lite folk hemifrån så min hemlängtan lindras.

Den här veckan har jag jobbat röven av mig, idag är min enda lediga dag. Den har jag tillbringat i Västerås med först Jenni och en sjuukt god frukost och sedan kom Richard. Vi handlade present till Susan och jag påbörjade mina inköp till Evelinas present (läs påbörjade).
Imorgon har Susan födelsedagsfest. :) Det ska bli roligt, hon ska bjuda på bål. Det är farligt med bål. Men som tur är ska jag inte dricka så mycket för somliga måste upp och jobba till klockan 7.30 dagen efter.

Nej, nu ska jag nog klä på mig nåt vettigt, ska antaglien shoppa lite mat med Susan. :)


...och jag har inte glömt av er i mitt kära Göteborg, snart kommer jag och hälsar på och då kommer ingen undan mig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, ta det lugnt med bålen! :)
Jag saknar dig (som vanligt) så kom hem snart. Det blir för övrigt sista gången vi ser varandra på sjukt länge antagligen... Buuu! :'( Touching moment!
Kiss and hug

2007-07-14 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0