Power meet snart!

Idag ska jag ut och shoppa minsann. Det regnar ute, men det blir nog bra ändå. :)
Jag ska köpa present till min kära mamma som fyllde 46 igår. :)  Sedan ska jag köpa present till Evelina och Emma med, om jag hittar nåt bra. :)

Imorgon kommer Lisa hit.  Det ska bli roligt. :) Jag lär få städa lite först, det ser ut som ett bombnedslag här. Ikeakassar med tvätt överallt och det vanliga diskberget. Jag vill ha en diskmaskin.

Det är power meet i helgen, det ska bli kul. Jag är en av de få här i Västerås som faktiskt ser fram emot det. Jag kan tänka mig att man tröttnar på all fylla och sånt efter några år här. Mikael och Cissi kommer också upp till power meet. Så jag ska ha 3 inneboende. :) Fullt hus blir det. Känns skönt att de kommer folk från Göteborg och hälsar på, jag känner mig allt lite ensam.

Det är dags att ta itu med köket, så man faktiskt har en möjlighet att laga mat där. Jag har trots allt varit lite duktig idag, har kokat kikärter och gjort hommus och fryst in resten. Så himla praktiskt att ha i frysen så man kan ta när man behöver. (5 till vuxenpoäng till mig?)


Kommentarer
Postat av: jenni

power meet är kuuul. :) det är kul att det händer lite häromkring. när tar vi fikan ? jag jobbar ju som en gnu (läs mitt senaste blogginlägg), så det gäller att tima in nånting.

2007-07-04 @ 19:08:09
URL: http://mielekki.blogg.se
Postat av: Sanna

Nu är jag hemma!
Saknar dig och hade lätt velat vara med uppe i V-ås nu i helgen. Men men, Grekland var inte fy skam det heller. Och nu jobbar jag och står i till och med första veckan i augusti. Sedan tänkte jag höra om det lämpar sig att få komma på besök kanske? :D

2007-07-10 @ 10:56:54
Postat av: Lisa

Saknar dej och Västerås nu när jag är instängd på jobbet! och det känns nästan som om jag också måste köpa handsprit! =)

2007-07-10 @ 14:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0