Vad ska du bli när du blir stor?

Ska man bli som far och mor?

Jahaja. Det är det jag tänker på. Det tar emot att sitta på ams.se och söka jobb. Hamna längst ner i näringskedjan all over again. Nejtack.
Jag funderar att göra annorlunda den här gången. Jag har ganska mycket kontakter här ändå. Jag har varit i kontakt med ett ålderdomshem som är supertrevligt. :) Där skulle jag kanske kunna tänka mig att jobba. Men samma skitlön antaglien.
88 kronor i timmen. Jag är ledsen men det räcker inte längre, jag har jobbat sen jag var 15 vadfan.

Idag kommer de till Eskilstuna. :) Jag vill bara dit nununu! Träffa mamma och de små syskonen.
Snart är det dessutom torsdag. Det ska bli helt jävla underbart att få åka till Göteborg.

Just nu känns min kalender inte bara skit faktiskt. Jag är ledig i dag, för sjuksköterskan sa att jag antaglien var magsjuk. Den här veckan får jag träffa min mammut och mina små dampisar och sen träffa allt folk i Göteborg. :)
Nästa vecka åker vi till Augustibuller. :) Fast vi har fortfarande inte kommit överens om tältbiten. Fan, vi är båda envisa som tusan.

Nej. morgonstund har guld i mund, nu ska jag käka frukost.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tips tips! Per Gessle kommer till Västerås den 10 augusti. Haha, du tycker väl han är toppen? =P

2007-07-23 @ 20:17:47
Postat av: jenni

jaa, håll tummarna för att vi får lägenheten. :)
vi får ta en fika igen nån dag ?
ha det så gott i göteborg nu ! kram kraam

2007-07-24 @ 20:59:08
URL: http://mielekki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0