Göteborg, jag är snart där!

Godmorgon världen.
Jag har fått en så bra start på dagen. Vaknade på fel sida av sängen med Niklas täcke. Jag vet inte varför, för vad jag minns så somnade jag på soffan. Mitt hår är smutsigt och jag kan inte ha en bra dag förrän det bestämmer sig för att bli rent.

Jag ska köpa present till Sanna idag.
Sedan vill jag ha en ny klänning. Tänkte testa om Indiska är något att ha i alla fall. Jag har verkligen för mig att jag har sett massa fina klänningar i tidningar komma ifån Indiska.
När man väl är i provrummet sitter alla deras kläder antingen som mammakläder eller som jag vet inte vad. Det känns som om de alltid misslyckas lite. Hittade en helt lovely svart omlottklänning där för ett par veckor sen, men så hade de satt krage på den. Varför?
Som sagt, det blir ett försök. Jag har absolut inget att ha på mig på midsommar.

Det känns så skönt att mitt besök i Göteborg närmar sig. Torsdag blir en stressig dag. Jag ska upp 05.45 och duscha och göra i ordning mig. Ta med all packning till jobbet, jobba till 13.00. Sedan är det tåget 14.09. Hinner aldrig hem därimellan.
Sanna har lovat att möta upp mig i Göteborg, så käkar vi på Burger King, byter om på nån toa och drar till Sticky.
Det kan inte bli annat än succé.


Igår gjorde jag förövrigt hommus. Det blev gott, till och med Niklas tyckte det.
Bästa skämtet finns ju om hommus, så det får jag bjuda på. :)

?Det var tre lesbiska kikärter som var ute och gick. När de skulle gå över ett övergångsställe blev två av dem överkörda, varpå den tredje hojtar från den andra sidan: ?Kom nu homos så går vi!


Nej, nu ska jag ta tag i saker här hemma.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Snart är du här! Ska bli underbart kul :) Torsdag kommer bli galet bra, som alltid. Succé! Din mamma behöver inte hämta oss, Lisa kan köra har hon sagt. Hon är bra snäll den där saken! Hihi. Förresten är jag nyfiken på vad du köpt till mig :) Puss och kram, vi ses på torsdag! <3

2007-06-18 @ 14:41:21
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0