Hemmafrun är igång igen!

Nu sitter jag och väntar på att en av mina underbara skapelser ska bli klar i ugnen. Jag lagar middag åt Niklas ikväll oh hade noll fantasi.
Köttfärs var det som gällde men det kändes så tråkigt, så jag bakar vitlök-örtkrydd-ost-scones i muffinsformar till. :) Köttfärsen är ett senare problem men jag gissar att det blir färsbiffar (igen!).
Jag har också varit gullig och lagat Niklas matlådor båda idag och igår. Det måste ju se ut på jobbet som om han har en seriös och duktig flickvän. Jääj.

Min helg i Göteborg vart bra. För att göra en lång historia kort, så var det trevligt att få träffat kompisarna. Det var också trevligt att träffa den mytomspunna Lisa.
Jag lärde mig saker också, vi gjorde ett toalettlexikon.
Here it goes;
Nummer 1: Kissa
Nummer 2: Bajsa
Nummer 3: Spy
Nummer 4: Köra ett solonummer
Nummer 5: Grovhångel/Oralsex
Nummer 6: Ha sex
Nummer 7: Packa bajs

Nu behöver man bara säga ett nummer, eller kombinera några. Livet har genast blivit mycket lättare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0