Hey där!

Sannaschlampa, du fattar att jag saknar dig om jag börjar ladda ner Byz? Förstår att han är din favorit, han är ju sköön.
(det borde vara förbjudet att ha ordet onanera i en låt btw)

Ävälajn, du är jävligt saknad med. Fast jag är lite smått avundsjuk på dig nu. Hultsfred och grejjer.

Klockan är halv elva och jag ahr fortfarande inte städat. Förlåt Niklas? Får panikstäda imorrn, nu är det dags att nana. Jag ska upp innan ugglan fått på sig ögonen imorrn. Det vill säga 05.45. Jag jobbar tredje helgen i rad nu, jag är helt uttorkad. Jag behöver en grogg vadfan.

Idag var jag så modig på jobbet och sa ifrån ordentligt. Jag visste väl att man skulle ha nytta av sin fjortisbitchighet  någongång.

Snart är det dags, Sticky, midsommar och champagne på Sannas släktkalas. Kan det bli bättre? :)
Festar du så festar jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0