Oh, I love you! I wish you got the flu

Det här har varit en glad dag.
Jag känner mig på bra humör. Dock är jag inte tillräckligt pigg och glad för att ta itu med diskberget. Får bli ett senare problem.
Jag tänkte till och med ta itu med lite syobjekt. Bland annat min stackars svarta klänning som fått en reva och saknar knappar. :/
För när det som stökigast hittar jag alltid andra projekt att göra.

Jag har haft hemlängtan senaste veckan.
Gräset är alltid grönare på andra sidan. Jag vill ha kakan och äta den.
Jag saknar den röda, lilla fiaten, galna stickykvällar och kaoset. Jag är vuxen nu.

Apropå ingenting ska jag klippa mig på måndag. Jag har äntligen tagit mig i kragen och beställt en klipptid. Det är på tiden nu, jag tror det är minst 2 år sedan jag var hos en frisör.

Niklas är en bra sambo han, han låter mig hållas med alla små grejer jag har för mig.
Jag är en mindre bra sambo. Jag diskar sällan, jag städar aldrig, jag kräver varje dag att han säger att maten är god, jag råkar alltid väcka honom på hans sovmorgonar för att jag säger hejdå för odiskret, jag kan gå i en mataffär i timmar, jag måste ha middagen planerad varje dag. Till exempel.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååhh vad jag saknar dig! Jag har bortlängtan ja, till dig schnuckii <3 Äsch du är världens bästa sambo. Det vet jag sen förra sommaren! Keep up honey

2007-06-03 @ 13:42:55
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0