sommar..

Jag har gått och upptäckt att det är faktiskt sommar.
Det är mycket imponerande för att vara mig. Jag är faktiskt solbränd i ansiktet och man kan se en ytterst liten färgskillnad på kroppen (om man jämför med under bikinin och antränger sig mycket och kisar samtidigt).

Det här är min tredje dag ledig. Jag njuter av de här lediga dagarna, jag behöver det. Jag jobbar min tredje helg i rad nu.  Jag har inget som helst liv , nej.
Igår var vi ute med båten, det var mysigt men jag tyckte det var alltför knöligt. Jag trivs bättre på land. Jag hade anträngt mig för att inte se ut som en landkrabba. Sedan sa Niklas att en jätterosa klänning och väskan i handan när man går på land tyder på viss landkrabbhet. :p

Idag ska vi hjälpa Niklas syster familj med deras fixande av huset. Köket är helt utrivet och ska göras om. Idag ska det läggas tak. Jag och Niklas ska hjälpa till men jag ska nog mest vara barnvakt tror jag. Sedan ska de iväg till banken och då lämnar de ungarna med oss. :)
Hoppas vädret är bra idag, jag har inte vågat titta ut än. Jag hoppas på 22 grader och lite blåsigt. Perfekt.

Ont i magen har jag nu med för jag är hungrig. Får väl gå och göra någoting åt det tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0