Dans på rosor

Nu är det torsdag morgon och jag har fyra hektiska dagar framför mig (eller snarare 6 med själva flytten med).
Jag känner mig dum som klagar, men fan jag har aldrig flyttat hela mitt liv så här förut. Det är läskigt, spännande, stressigt, påfrestande osv. Men samtidigt vet jag ju att jag verkligen vill bo med min Niklas.

Jag hade själv ingen aning om att det skulle vara så mycket man skulle göra. Jag har försökt göra lite varje dag, men det är alltid mera kvar.
Sluta klaga på min lathet och hjälp mig, så förstår du.

Har insett att min pappa är väldigt lik Matti i Ronja rövardotter förresten. Ingen mer Ronja på vilan, säger jag bara. :/

"Ronja, din mor säger att du inte kommer hem om jag inte ber dig. Ronja mi, jag ber dig kom hem till mig"


Idag ska jag käka middag med mamma och onkel. Jag är glad för det, men det känns lite väl. Jag uppskattar en god middag hemma lagad till mig med lika mycket.  Men nähä, det ska ätas indisk, thai, persiskt eller vad det nu var. 





Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag känner piken jag känner piken

2007-03-29 @ 12:42:11
URL: http://sannafors.webblogg.se
Postat av: Sanna

fast ja klagar inte ja vill bara att du ska ha allt i ordning inför flytten o ibland gör du allt lite för komplicerat :)

2007-03-29 @ 12:42:58
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0