Flytt och grejs

Klagomål har inkommit på att min så kallade blogg är lite ouppdaterad.
Idag har det varit jobb som vanligt och sen fika med Sanna. Det vart trevligt och jag fick minsann följa med henne hem för att se Desperate housewifes. Jäääj. 

Förövrigt så är jag i full gång med att göra inför-flytten saker. Listorna är massiva och jag har utvecklat en fint system för att hinna allt. Dvs. skriva upp allt jag måste hinna göra på en vecka för att kunna slippa få allt över mig sista veckan. Vilket jag troligen kommer få ändå, men vadfan just nu är lyckan över att flytta ihop med Niklas större. 

Kalendern är rätt så jättefull tills 1 april då den är totalt tom. Från och med då har jag inget liv. Ungefär. 

Aja, nu kommer min Sannaslampa ut ur duschen. :)  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista meningen känns lite missanpassad. Hahaha!

2007-03-06 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0