kaos

Hej.
Idag har jag jobbat, fått en arbetsintervju, gjort adressändring (tror jag) och gråtit en skvätt. Har också haft allvarliga funderingar på om jag är allergisk mot alkohol. Det vore hemskt, så det ska jag inte fundera mer på.

Jag känner mig enormt stressad nu, det är inte alls många dagar tills jag flyttar egentligen. Har massor att göra fortfarande, har inte kommit halvvägs ens.. Mina veckolistor fungerar ej, isåfall skulle jag vid det här laget ha rensat garderoben, hämtat fler bananlådor, gått igenom alla papper och pärmar (jag tror det blir en fin brasa), fått fler p-piller utskrivna, beställt mer linser, rensat all min hudvård osv osv osv. Aaaahhh typ.

Förövrigt är läget nästan bra. Jag hade en trevlig kväll igår, var och fikade med Istvan och kollade sen in hans nya boende. Sedan hängde jag med honom till Rockbaren där jag mötte min Sannaslampa.

Imorgon är det fredag. Jag måste vara på topp, men det är jag verkligen inte..




Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk om du skulle göra sakerna på din flyttlista istället för att t ex spela? ;) hihi... nu ska jag sova så att jag kan bli frisk under natten så att vi kan göra stan osäker imorgon!
puss på dig min sockerbit!

2007-03-22 @ 22:20:32
URL: http://sannafors.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0