BLÄ

Allt är helt fucked up. Känns som om jag är i krig med hela jävla världen.
På torsdag åker jag till Västerås och bor hos Johanna. Skulle egentligen ha bott hos Anders, men det sket sig. Nu tror dessutom Anders att jag bara åker upp för att hämnas på Niklas genom att ha sex med Anders.
Det var ett skämt, helt igenom ett skämt. Jocke hade sagt det till Anders. Vad fan, sen när tar man mig på allvar? Det är så uppenbart ett skämt, inte menat någonting överhuvudtaget.
Jag undrar vad fan jag har gjort dessa människor. Vi var kompisar tills den dag Niklas valde att göra slut med mig, sedan har de straffat mig tusen gånger om för att jag flyttade. Och jag vet att det är ju Niklas kompisar.

Torsdag till lördag ska jag vara där. Jag önskar jag kunde göra allt ogjort.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är starkare än dem, de är bara ett gäng med töntar! You can do this! Puss o lyckönskningar!

2007-11-05 @ 16:35:08
Postat av: Anonym

heja dej.

2007-11-05 @ 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0