black is the new black

you went back to what you know
so far from all that we went thorugh
..
and I go back to black...


Svartklädd as usual. Jag är praktiskt taget emo snart. Jag har bestämt med mig själv att bygga upp en hel svart garderob. För nej, jag är inte den färgglada typen. Om det inte råkar vara rosa då.

Det känns som om jag dör mer och mer för varje dag. Svart är väl det mest passande nu, min egen privata begraving för mig själv varje dag. Äsch.
Det var dags att krypa upp ur det jävla hålet för länge sedan, men varje gång jag ser öppningen dras jag ner.

Eller så kan vi hoppa över alla klyschorna och så kan jag erkänna att jag saknar honom något så otroligt. Han sa häromdagen att han saknade mig med. Jag blev själaglad och helt förstörd. Jag är så jävla trött på all fånig dramatik.

Idag ska jag med på Fannys möte med rektorn. Både mamma och pappa ska med, det är därför jag ska med. För Fannys skull.
Hur har de tänkt att vi ska förstå när vi inte vet någonting om bakgrunden? Jag kan inte förstå sådant hat.

Det är trevligt med telefonkontakt och så, men jag blir lite trött. Jag vill ha Evelina och Sanna närmre. Det suger.
Det absoluta ultimata vore om jag fick ha alla mina 3 bästisar; Evelina, Sanna och Niklas här.
Ja, jag är löjlig.

Jag ska till Ullared efter mötet med mamma, onkel och moster. Jag har egentligen ingen lust just nu, men vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0