BLÄUPP SA DEN LILLA SÖTA GRODAN

1 dags väntan. Hur många to go?

Klockan är inte ens 8 och jag är uppr med tuppen. Möte idag, klockan 10. I mölndal med en av enhetscheferna. Jag hoppas jag lyckas att inte tappa rösten den här gången, ska lätt ha med mig halstabletter och vatten. Heh. Det känns som om det blir en hyfsad hårdag iaf. :)

Jag är ledsen men jag hakar faktiskt upp mig på allt. Jag trodde inte jag var långsint. Varför bryr jag mig om sådana här fåniga småsaker. Ja, jag gör något konstigt. Och ja, det är pinsamt. Fine. Varför bryr jag mig ens när jag inte ens borde bry mig om honom? Blä.

Jag skapar mig bara problem. Jag borde försöka glida runt mer, bara glida i livet. Anstränga mig för att inte bli för förtjust i någon, bara vifta bort alla kommentarer som känns fel.
TEFLON, here I come?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0