Ge mig något som känns!

The bitterfitta has been replaced by the normal Sandra. :)

Jag har numera 2 jobb. Ja, jag vet jag är grymt bra. :)
Däremot var natten fruktansvärd, jag mådde fruktansvärt illa och vart övertygad om att jag skulle bli magsjuk. Magen gjorde uppror mot gårdagens föda.
1 jordnötsmacka och en mugg fil på morgonen,
1 bulle och lite för många cigg innan mitt möte med en brukare vid 15
Fika hos Moster; 2 mackor med skinka och för mycket kaffebröd och på det 3 koppar kaffe.
Om jag skulle vara magen skulle jag gjort uppror i alla fall.

Idag har den fått frukost och lunch. Så idag ska det vara en lycklig mage. :)

Jag ska till Emilie ikväll och sova där. :) Passar utomordentligt för mina bussar passade inte ikväll. :)
Ikväll är det introduktion hos en brukare mellan 16 och 20. Imorgon ska jag gå 11.30-21 hos ytterligare en.
Det är mycket nu och det passar mig utmärkt. Äntligen kan jag börja klaga på trötthet och konstiga arbetstider igen. :) JÄÄÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0