I´m a creep

Ja, jag tror falling in löööv with myself nu. Really lovely. Verkligen.
Dansar järnet till I dont feel like dancing och försöker ladda järnet. Blä. Jag skulle lätt knulla med mig om jag var nån annan just nu. Jäääääj.
Piniiiigt. ohmaaagaaaaad. Typ.

Jag skulle aldrig ha åkt hit. Så tänker jag. Men också motsatsen. Jag trivs här. I den här lägenheten, jag känner mig som hemma. Goodie as hellie. Jääjie.

Bjuder på lite visdomsord på vägen.
Det är inte såsen i påsen som är poängen i sängen
Ropa innan du kommer över bäcken så man vet att du kommer
Fem älgar är bättre än tre bävrar
Sluta slafsa, börja tafsa
En ävil är bättre än 5 evilus.
Det är bättre att vara i Västerås än i Västervik för då skulle jag kommit fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0