I´m dying to amuse you, I use you to get laid

Mission completed. Jeans is the shit? Jag tror nog att det är så att jag är det shit. Så är det nog.
Kanske ska hitta ett annat mission ikväll? Nu är jag med i matchen igen och jag kommer att bli farlig. :p

Jag måste verkligen köpa mig ett par nya vinterstövlar. Men det är svårt, finns inga fina ju. Villnog ha ett par klassiska svarta typ. Som man kan ha till allt. Kommer att bli snömannen-stövlarna ikväll. Fast vadfan, det är Kungsbacka. Ofta någon bryr sig.
I och för sig kanske de där fåniga människorna som klär upp sig till max för att gå ut i Kungsbacka bryr sig. Det är så fruktansvärt löjligt.

Enligt teorin ska jag förövrigt känna mig dissad nu. Två gånger. Får man inte frukost på morgonen av ragget ska man känna sig dissad och dra därifrån tydligen. Jag har aldrig förstått mig på sånt.

Däremot finns det några få men enkla regler jag tycker man ska följa;
* Ragga aldrig på kompisar kompost
* Ragga aldrig på exs kompisar
* Ragga aldrig på någon din kompis är intresserad av

Så fruktansvärt självklart. Men så fruktansvärt svårt att förstå. :p

Kommentarer
Postat av: evelina

brorsor då? :P

2007-11-17 @ 20:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0