It´s not the fall that hurts..

Jaha.
Bakis som en gnu. Uppskrapat knä med grusbitar i och allmänt kass i kroppen. Blä. Men det var roligt. Karro var här och vi tjötade massor och drack desto mer. Imorgon jobbar jag min första morgon. Spännande. :)



Och så var det ju 7 sanningar om mig själv, enligt Johanna. :p

1. Jag spyr nästan varje gång jag blir full
2. Jag sover på 4 olika ställen i mitt hus
3. Jag hatar sand
4. Jag tror inte man kan sluta älska någon, någonsin
5. Jag säger att jag vill sluta röka, men jag älskar verkligen mina cigaretter
6. Jag har en fruktansvärd huvudvärk nu
7. Jag blir väldigt lätt kär eller förtjust i folk

Kommentarer
Postat av: sanna

du är knasig, men jag gillar dig ändå! krya på dig med knäet! jag har pluggat hela dagen idag btw :)

2007-11-25 @ 23:56:58
URL: http://sannafors.blogspot.com
Postat av: johanna

GRYMT SANDRA!

2007-11-26 @ 01:48:24
URL: http://dahlborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0