Måndag

Jag har minsann staplat massor av ved idag. Stånk och stön.

Imorgon är det dags för intervjun för personlig assistans-jobb. Jag är nervös som tusan, men det känns som jag kommer att fixa det här. Så länge jag hittar. Personen jag pratade var gullig och gav mig telefonnummer, ifall jag inte skulle hitta. Jag har ärligt talat inte den blekaste var det ligger. Men det löser väl sig. Det är inte direkt första gången jag är lite lost. Jag får ta på mig mina dagisfröken-kläder och se lagom snäll ut. Det kommer man långt på, tro det eller ej!
På eftermiddagen ska jag i alla fall träffa Johanna. Det var dags att ta vår relation ett steg framåt. Höhö.

Till helgen ska jag på filmkväll. Det är lite hm över det hela. Det går väl som det går och det är nog bättre än att skjuta upp det för långt. Lördagen ska spenderas med Linda från gymnasiet. Vi ska ut och festa och supa bort våra sorger. :p jääj.

Mitt hår är sjukt smutsigt, evigheter sedan jag duschade. Lagom fräscht det hela. Hehe. Man får vara lite ofräsch ibland. Snart börjar jag väl jobba igen och det börjas det igen med att försöka se hyfsat pigg och glad ut varje dag. Köpa ny concealer kommer att bli ett måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0