NO MORE GEEKING

Okej. Nu ska jag berätta något ni inte förstår eller vill höra.
1500 guld har försvunnit från mitt world of warcraft konto. Om jag skulle ägna 15 minuter varje dag skulle det ta mig 150 dagar att få tillbaka pengarna.
Ja, det är mycket pengar där. Sjukt mycket pengar. Men poängen med grejen är i alla fall att jag inte bryr mig så mycket.
Jag är ingen nörd. Tack världen.

Jobbet fungerar fint och jag trivs verkligen hittils. Det är mycket att komma in i, men det känns lovande. :)

Jag ska dock skaffa mig mera stake. Mycket mera stake, livet är för långt för att låta folk trampa på sig. Staken är slak nu, men snart kommer även min stake vara stenhård! Typ.

Kommentarer
Postat av: evelina

vem har snott? :O kan man ens göra så?

2007-11-26 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0