oh i love you i wish you got the flu

Jag är nu framme i Västerås och är hos min kära före detta jobbarkompis Johanna. :) Så jävla gulligt av henne att ställa upp. :) Nu är hon på jobbet och hon kommer jobba en del. Men jag får underhålla mig själv. :p Jag har till och med min egan nyckel när jag är här. :p Perfekt. :)

Har tagit 2 shottar jägermeister som börjar kicka in nu. Så jävla skönt.
Det kommer att gå bra. Det känns så just nu, men fråga mig om en timme så lär väl det ha ändrats.

Jag fick ett samtal av en mycket trevlig man idag. :) Det var angående jobb som personlig assistent. Så nu har jag en till intervju. Inte illa pinkat för att bara ha sökt jobb i ett par dagar. Så nästa vecka bär det av till Mölndal för den intervjun.
Det låter minsann lovande och jag blir bara ännu gladare över att det vart en sådan trevlig tjomme. :) På mig intervjuklädsel nästa vecka då. Dvs ingen urringning och bara pyttelite smink. Försöka se lite helylle ut vilket jag är grym på.

Jag vill också tillägga hur glad jag är över att blivit kompis med Johanna igen. Lovely. Ja, vi bitterfittor passar väl ihop kanske? :p

Snart fyller jag 20. Mamma tyckte vi skulle ha kalas och grejer. Så det blir det minsann. Har bjudit lite släkt och sånt. Sedan ska jag minsann bege mig till mitt kära Sticky och slippa alla jävla 89:or och 90:or. Jäääj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0