Shit pommes frites

Okej, vi är sams nu. Jag och Niklas, alltså.
Jag ska inte betala ett öre och istället åka upp dit och hämta mina grejer själv. Det var överenskommelsen och jag tror att det kommer att funka. Inga arga ord mer, vi gjorde båda fel.

Jag vet verkligen ingenting inför ikväll. Jag har absolut ingenting att ta på mig. Jag har inte mitt egna smink här, jag har inga bra skor så det får bli sletna converse. Jag vill ha något med en shysst urringning, men jag vill inte ha för mycket. För så intresserad är jag trots allt inte.
Får göra en raid i min systers och mammas garderob. Något ska väl finnas där.
Jag skulle hellre suttit hemma och myst till en film.

Tack förresten till Evelina, Sanna och Johanna för stödet. :) Nu börjar rent praktiska grejer komma upp i mitt huvud. Vart ska vi mötas? osv. Fan, jag börjar bli riktigt löjlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0