The party is you, the night is what you do!

Lyssnar på Byz. Pinsamt, men det får mig på bättre humör.

Saknar den där galna partytiden litegrann. Fast bara lite. Orka hångla runt liksom. Minnesluckor och bråk och skit.
Men ändock, Stickykvällarna innan vi blev för gamla. Jag och Sanna gick ju trots allt därifrån för att musiken var för hög och alla för små.
Snart kan jag gå in på systemet och köpa vadfan jag vill. Frihet.
Jag borde ha rakat benen och grejer, men har inte orkat. Blä. Skit samma vad fan. Imorgon får jag i alla fall hjälp med håret. Johanna is the shit på sånt. :) Dags att sluta blogga om ingenting. Bajbaj.

...

Why are you bugging me bitch?
I wouldnt buy you a drink if i was rich



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sticky på den gamla goda tiden, det var fina grejer där! Tänker ha kvar de gamla minnena och inte tänka på senaste gången vi var där. Nu kan du ju i alla fall gå dit på fredagar i stället :)

2007-11-08 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0