Åt helvete

Idag ska vi äta kräftor.
De låg i frysen och skrattade åt mig. De där kräftorna som vi köpt för att äta tillsammans som någon romatisk grej..
Jag bestämde mig för att lura dom och föreslå att jag och Niklas skulle äta de ändå.

De skrattar inte längre.

Jag minns inte när jag duschade sist. Jag kan inte komma ihåg om jag ätit frukost. Eller ätit någonting alls idag och igår förutom middagen igår. Jag kan inte minnas alls mycket.

Hela lägenheten är full med saker som vi tyckt om. Hälften mina, hälften hans. Att packa ner saker i lådor känns helt omöjligt. De hör hemma här. Precis som jag.

Fanfanfan.

Igår fick jag tröst från ett ytterst oväntat håll. Jag är chockad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0