För alltid

" Skojar du? Jag trodde verkligen att ni skulle vara tillsammans resten av livet! "


Det börjar krypa i magen nu. Känner mig lätt illamående och förvånansvärt tom på känslor.
Eller kanske bara allmänt tom. Jag vet inte.

Jag vill säga att jag vet att det kommer att bli vi i slutet ändå, men det känns bara för klyschigt.
Hoppet är det sista som lämnar en människa, säger de.

Ikväll blir det ingen fest här, jag ska gå ut med en jobbarkompis. Kanske min sista kväll här, ingen idé att spendera den genom att snyfta ikapp med Niklas.
Om en timme ska jag vara spacklad och klar, sedan bär det av först till systemet och sedan förfest.
Spacklad är förövrigt ordet, det gäller att spackla över så mycket man kan.  Jag kan ju låtsas tycka att det är ytligt, men smink gör världen vackrare.

På nåt konstigt sätt längtar jag lite till Göteborg. Mamma, Pappa, Mikael, Cissi, Fanny, Erik, Bergis osv.
Tack.





Kommentarer
Postat av: sanna

det går bra det här. you can do it :)

2007-09-23 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0