Monday morning

Godmorgon. Jag vet inte om jag kan säga att det är en br morgon i och för sig. Jag är uppe med tuppen och ska gå och lägga mig med mörkret.
Idag jobbar jag 8-20.30 och 21-24. Tisdag-Fredag jobbar jag 8-15,16 nånting och sen kommer lördag med 8-24. På söndag är det släktgrej för Niklas. Jag vill sova.
Det kommer att bli en sådan där lappvecka. Då jag och Niklas inte har tid att träffas för våra arbetstider är så olika så att vi måste skriva lappar. :P

I lördags överraskade vi Niklas med en fest. :) Kidnappningen gick vägen och kvällen vart lyckad. Dock råkade jag somna på ett hårt golv. :/

Jag har inte med mig mat så det räcker för idag. Jag kommer att få köpa färdigmat. USCH.
Det fanns i alla fall tårta i kylen när jag kom igår. Fast den var sådär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0