uppdate


Ännu en natt med alldeles för lite och orolig sömn. Min hud börjar till och med bli konstig. Hela jag är ur balans.

Imorse vaknade jag av kräkljud. Ser Nisse stå ungefär 4 meter ifrån mig och spy massor. Ser det, men orkar inte göra något åt det just då. Så jag går upp till köket för att ta mig lite frukost. Tro fan att kattjäveln har varit på brödet och käkat?
Usch.
Dock var nog plasten lite svår att ta sig in i eller brödet inte så gott som han först trodde för han hade inte ätit upp allt.
Kommer aldrig att glömma när Nisse åt upp 5-6 stooora bullar, men åt bara upp det goda i mitten.
Ja, man säger ju att det inte finns konstiga djur, bara konstiga ägare. Men i det här fallet vette tusan. Han fräser, anfaller, bråkar med de andra katterna, hugger efter gäster osv.
Weird.

Igår var jag på långpromenad med Emma och Goldie. Det var jättemörkt ute. Shit, det börjar bli mörkare. Promenaden vart trevlig i alla fall. Bra att jag får komma ut lite. Jag kan ju inte sitta här och mögla bort.

Jag har inte avbokat biljetterna till Göteborg för mig och Niklas än..  Det känns så sorgligt.  Vi skulle åka till Ullared med Cissi och handla tusen onödiga saker. Jag ville göra det med honom. Jag vill göra allt med honom.

Det kommer en mycket svår tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0