Uppe med den jävla tuppen

Jaha.
Lördagmorgon och jag har massor att göra. :) Måste planera en romantisk middag tills ikväll och så har jag massa annat smågrejs at uträtta.

Jag har börjat på ett nytt ställe nu. Personalen är underbar. :) Hoppas de låter mig jobba där en del. Fast det är väl ingen risk att jag får det.

Aldrig får jag sova ut. Jag förstår inte vad jag ska upp innan 8 för. :/ Jävla Gud som jävlas. Eller hur. För Gud finns ju menar jag.

Jag gjorde ett test om vilken man jag skulle passa bäst med; jag fick Martin Stenmarck. Usch. Jag skulle inte ta i honom med tång. Martin Stenmark, Prins Carl Philip, Idol-Danny, Darin, Idol-Måns osv är sådana där låtsasmänniskor. Det är inga karlar det. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0