wake up every day feeling the same way

Sitter här och försöker tvinga i mig frukost. Magen har gått ut i strejk och är alldeles öm igen.
Oro.

Sanna började skolan igår och Evelina har hittat en 19-årig Sandra som vill ha hennes häst. Ut och förändra livet var det ja..

Ändrade arbetstider  igen.. Jag jobbar min tredje dag 8.00-20.30 idag. Min tredje dag som jag bara orkar hem och gå och lägga mig för att jag naturligtvis börjar åtta nästa dag med. Börjar få lite bråttom nu. Ska gå hemifrån om ungefär en kvart. Men frukosten måste ätas i lugn och ro.

Niklas har varit på systemet första gången, de sa tydligen grattis i efterskott. Jag vet inte ens vilken veckodag jag fyller på.
 
Måste hitta några magontsvänliga kläder, det blir svårare och svårare för vädret är inte alltid med mig. Läste någonstans att hygien och utseénde ofta blir eftersatt när man stressar. Jotjena, vem har tid att pusta fasaden varje tidig morgon?

Nervositeten sitter i hela kroppen och bultar. Jag önskar mig själv lycka till nu.
Jag bestämmer mig nu för att bita ihop. Försöka lite till.
Se hur långt det går. Vi får se. Allt ska väl ordna sig i slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0