Dagens


Alltså.
3 nya skivor fick följa med mig hem idag.
Rean pågår till den 26:e april, jag kommer få slut på pengar ganska så snart. Det verkar ganska dumt.

Jag gick till skoaffären med mitt fjärde par trasiga stövlar den här vintern. Jag fick typ halva pengarna tillbaks på ett tillgodokvitto för att jag inte hade ett kvitto. Men aja.
Dock sa hon om mina platta, hyfsat rejäla "skinn"stövlar att
"stövlarna är inte gjorde för sveriges klimat, det här är mer innestövlar"
Jag har aldrig hört ordet innestövlar förut, men nu lär jag vilja köpa ett par.

Jag har jobbat 10-20.30 idag. Jag tyckte det var lite segt. Jag är latmaskig. Har promenerat nästintill hela dagen på jobbet. Jag har varit överallt.

Imorgon är det jobb tidigt igen, titt på rummet i kollektivet (vilket min älskade korkade familj så gott som förbjudit mig att tacka ja till) och egentligen en dejt. Men den sistnämnda kan nog ta sig i röven. Måste komma ihåg kameran imorrn. :)

Förövrigt känner jag att ett utslag börjat komma på mitt kära hjärta. Blä.
Jag antar att mitt hjärta  blöder idag, för 2 år sedan blev jag och Niklas tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0