Emiliemys, farmorbesök och Sticky!


Igår var en trevlig dag.
Vaknade up med Emilie bredvid mig, jag vet inte vad den bruden gör när vi sover tillsammans men jag sover i vart fall alltid alldeles underbart. :)
Jag och Emilie drog till min kära Farmor med lite tvätt (mammas tvättmaskin har gått sönder). Hos Farmor fick vi bullar och kaffe och sen hade hon naturligtvis bakat bröd också.
Hon söker ny gubbe nu, hon sa att jag fick gärna söka åt henne på internet. Jag har ju trots allt flera kort på henne, men jag undrar vart någonstans på internet 69+are raggar.
Tänkte presentationen kunde vara något sådant här;

Farmor-mormor söker sällskap.
Nu söker min kära Farmor någon att dela vardagen med. Hon är öppen dam som alltid har sitt hus öppet för diverse släktingar. Hon bakar världens godaste bröd och vi brukar skoja med henne om att hon är så hurtig!
Det finns mycket energi i våran Farmor; när hon inte bakar, grejar med sin stora fina trädgård eller förbereder för någon släktmiddag tycker hon mycket om att gå skogspromenader och kanske ta någon sväng till Götebog för att titta på någon föreställning eller så.
(PS, hon blundar alltid på kort)

image83


Efter besöket hos Farmor åkte jag till jobbet och käkade glass och bullar igen. Sedan hämtade Evelina upp mig och vi åkte till Sticky där det var riktig skön stämning. Jag mådde dock lite konstigt. Efter 1 öl och 1 cider.
Vi åkte hem direkt efter Evelinas brors ex hade sjungt (vilket var jättefint!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0