Hejdå igen


Jag har jobbat ett morgonpass och åkte tillbaks till mamma för lite landning och så. Behövde lite mer saker härifrån också.
Jag hade planerat att ta 10-bussen till Bergsjön men jag är galet lat idag.
Blir nog minsann 11-bussen. Det tar ganska så exakt en timme härifrån dit. Det är en bit ändå, men det gör ingenting. Det har alltid varit en bit till saker.
En bit till Majorna, en bit till Västerås, en bit till Göteborg, en bit till Gråbo, en bit till Kungsbacka, en bit till Malmö, en jävla bit till Östersund.
Den dagen min mamma beslutar att sälja det här huset, vill jag starta kollektiv. Vilka är på?
Jag räknar Evelina och Sanna som självklara, så ni har inge val. :p Ni kan till och med få äran att välja rum först, jag bor i skrubben om det är så. Jag är inte den som är den.

Herregud. Jag saknar wow.
Och jag saknar helgplaner. Nedrans.


Tillbaks till rummet snart, med mera saker. :) Jag är en jäkla materialist. I know.
Dock planerar jag ju att leva ett dator och tv-fritt liv ett tag. Frihet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0